Že 222 Digi info točk za pomoč pri uporabi javnih digitalnih storitev
Z odprtjem novih 160 Digi info točk, točno mesec dni po vzpostavitvi prvih 62, se je v Sloveniji zdaj skupno razširilo 222 takšnih točk, ki nudijo pomoč pri uporabi javnih digitalnih storitev. Vsaka občina zdaj gosti eno točko, medtem ko mestne občine, kot so Celje, Kranj in Koper, gostijo po dve, v Mariboru štiri, v Ljubljani pa kar pet.
Osnovni cilj Digi info točk je podpora digitalno manj veščim posameznikom in širjenje digitalne vključenosti. Te točke dopolnjujejo že obstoječe programe izobraževanja in usposabljanja prebivalcev, vključno z delavnicami za otroke, mladostnike in odrasle, programi, kot so "Mobilni heroji" za starejše v ruralnih okoljih in prizadevanja za povečanje števila žensk v IKT poklicih.
Usposobljeni svetovalci na Digi info točkah nudijo praktično pomoč in svetovanje obiskovalcem na razumljiv način, pomagajo pri različnih vidikih uporabe elektronskih storitev, vključno z elektronsko osebno izkaznico, aplikacijami, registracijo na portalih, dostopu do e-storitev in še več. S takšno podporo se povečuje kakovost življenja in lajšajo vsakdanja opravila.
Digi info točke, ki jih organizirata Ministrstvo za digitalno preobrazbo in Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije, so na voljo pet dni v tednu v različnih urah. Kjer živita italijanska ali madžarska narodna skupnost, so svetovalne storitve na voljo tudi v njihovem jeziku.