Novartis v Sloveniji in slovenski Unicef partnerja v ozaveščanju o duševnem zdravju otrok in mladostnikov
Družba Novartis v Sloveniji je sklenila partnerstvo z Unicefom Slovenija v okviru katerega bo v želji po ustvarjanju zavedanja in normalizacije pogovora o duševnem zdravju potekal projekt z naslovom Kako se počutiš?.
Duševno zdravje namreč predstavlja ključni element dobrega počutja, ta tema pa je v Sloveniji še vedno tabu, tudi pri mladih.
Osrednji del kampanje, s katero bodo nagovarjali stiske otrok in mladostnikov, se bo začel to jesen, ko bodo pobudo poleg osnovnih šol širili tudi v vrtce in tako že v zgodnjem otroštvu krepili zavedanje o duševnem zdravju, so sporočili iz slovenskega Novartisa. Z aktivnostmi pa bodo nagovarjali tudi odrasle in opozarjali na pravočasno prepoznavanje duševnih stisk otrok in mladostnikov ter ustrezno odzivanje nanje.
"Pogosto se zatakne že pri pogovoru o tem, kako se počutimo," je povedala vodja projekta Kako se počutiš? pri Unicefu Slovenija Maja Planinc. Z omenjenim projektom, ki ga izvajajo že tri leta, želijo namreč okrepiti psihološko prožnost otrok in odraslih ter krepiti celostni pristop k pravočasni obravnavi otrok, preko sistemskega povezovanja preventivnih in kurativnih storitev, so zapisali.
Iz slovenskega Novartisa so sporočili, da skrb za duševno dobro počutje vključuje tudi njihova pobuda Polni življenja, ki sodelavcem ponuja številne aktivnostih in orodja za vzdrževanje in izboljšanje psiho-fizičnega ravnovesja. Te bodo v okviru novega sodelovanja z Unicefom Slovenija dopolnili še z delavnicami ozaveščanja zaposlenih o duševnem zdravju otrok.