Za direktorja Turizma Bled izbran dosedanji direktor Turizma Kranjska Gora
Blejski občinski svet je na torkovi seji podal soglasje k imenovanju dosedanjega direktorja Turizma Kranjska Gora Blaža Vebra za direktorja Turizma Bled za prihodnje petletno obdobje.
Blejski javni zavod bo tako po več neuspelih poskusih vendarle dobil novega direktorja, ki bo vodenje prevzel 1. marca.
Turizem Bled je bil zaradi reorganizacije in političnih nesoglasij po izteku mandata prejšnjemu direktorju Tomažu Roglju januarja lani skoraj ves mesec brez direktorja in tudi brez sveta zavoda, ki je sredi decembra 2021 odstopil. V tretjem poskusu je občinska politika vendarle uspela oblikovati nov svet zavoda. Ta pa je konec januarja lani za v. d. direktorice imenoval Romano Purkart iz vrst zaposlenih v zavodu.
Novega direktorja zavoda so iskali s kar štirimi javnimi razpisi. Prvega so po odstopu sveta zavoda decembra 2021 razveljavili. Na drugem, januarskem razpisu so izmed 16 kandidati za direktorja izbrali Matjaža Grma iz skupine Adria Mobil, ki pa se je, še preden bi občinski svet podal soglasje k njegovemu imenovanju, odločil, da funkcije ne sprejme.
Na poletni razpis so se prijavili trije kandidati, a nihče ni izpolnjeval razpisnih pogojev. Na četrtem razpisu, ki se je iztekel pred kratkim, pa je izmed treh kandidatov svet zavoda najbolj prepričal magister turizma Blaž Veber. Ta je vrsto let vodil Turizem Kranjska Gora, po drugem krogu županskih volitev, v katerem je v Kranjski Gori slavila njegova protikandidatka Henrika Zupan, pa je s te funkcije odstopil.
Kot je izpostavil predsednik sveta zavoda Uroš Ambrožič, je funkcija direktorja Turizma Bled izjemno zahtevna. Direktor mora biti strokovno podkovan in imeti tudi širši pogled na razvoj turizma ne le na Bledu temveč tudi v širše. "Veber je pokazal poznavanje in strokovne kompetence," je poudaril Ambrožič in izpostavil izzive, ki čakajo novega prvega moža blejskega turizma.
Veber, ki je na torkovi seji prepričal tudi blejski občinski svet, je ob kandidaturi pripravil vizijo delovanja in razvoja zavoda od leta 2023 do 2028, v kateri je zapisal ključne teme in cilje, za katere meni, da so pomembni za trajnostni in konkurenčni razvoj najpomembnejše gospodarske panoge v občini Bled. Izpostavil je tudi nekaj konkretnih projektov za sonaraven in občanom sprejemljiv nadaljnji razvoj turističnega panoge.
Veber je prepričan, da Bled kot turistična destinacija izkazuje veliko potenciala za prilagoditve globalnim trendom. Pokrajinska raznolikost, ohranjenost naravne in kulturne dediščine ter razmeroma ohranjeno in raznoliko podeželje so priložnosti za nadaljnji razvoj turizma. Prepričan je, da mora Bled živeti 365 dni v letu in da mora Turizem Bled narediti nove korake v smeri razvoja ponudbe, urejanja kraja, razvoja produktov in upravljanja blagovne znamke.
"Medtem ko je še pred desetimi leti veljalo, da je glavna naloga destinacijskih organizacij promocija, koordinacija in organizacija prireditev, pa je danes naloga turističnih organizacij veliko širša in usmerjena predvsem v upravljanje ponudbe," je izpostavil. Turizem Bled pa ima po njegovem mnenju na tem področju še ogromno potenciala in neizkoriščenih priložnosti.
Med najpomembnejšimi izzivi je navedel dvig kakovosti turistične ponudbe in razvoj turizmu komplementarnih dejavnosti. Kot projekt, s katerim bi lahko dosegli povečanje konkurenčnosti, vidi že zastavljeni projekt Blejski izbor. Njegov cilj je vzpostavitev centra za kakovost, ki bi skrbel za inovativen, konkurenčen in trajnosten razvoj lokalnega gospodarstva.
"Butičnost nikakor ni sinonim za ležernost pri upravljanju destinacije, ampak kliče k intenzivnosti vlaganj tako v kadre kot v infrastrukturo, načrtovanje ter stalno urejanje prostora," je poudaril, prepričan, da mora ena od prioritet delovanja Turizma Bled postati povezanost med načrtovalci, upravljalci in uporabniki prostora.