Ljubljana

Oblačno Humidity: 73%
18°C
ČETRTEK
11°C / 17°C
PETEK
11°C / 14°C
SOBOTA
8°C / 15°C
NEDELJA
7°C / 14°C
PONEDELJEK
8°C / 15°C
TOREK
10°C / 15°C
SREDA
10°C / 12°C

Netočne trditve o delo dispečerja v Celju v medijih in družbenih omrežjih: Odziv Regijskega centra za obveščanje

V odziv na nedavni članek, objavljen na spletni strani pokukaj24.si ter družbenih omrežjih, so v Regijskem centru za obveščanje v Celju želeli poudariti, da so nekatere navedbe v članku netočne, nepreverjene in enostransko predstavljene, kar ne odraža dejanskega poteka dogodkov.

Netočne trditve o delo dispečerja v Celju v medijih in družbenih omrežjih: Odziv Regijskega centra za obveščanje

Članek, ki se nanaša na delo njihovega dispečerja, po njihovih navedbah ne ustreza resničnemu dogajanju. Po opravljenem strokovnem nadzoru so pripravili pojasnilo, ki temelji na preverjenih dejstvih.

Sistem za zaščito in reševanje v Sloveniji deluje po strogih protokolih, katerih cilj je zagotoviti varnost in zaščito vseh državljanov. Dispečerji na številki 112 so posebej usposobljeni za obravnavo nujnih primerov ter odločanje o ustreznem odzivu glede na naravo klica in ocenjeno tveganje.

Vsi klici na številko 112 so posneti in hranjeni za namen pregledov in preverjanj. V konkretnem primeru je dispečer na podlagi informacij, ki jih je prejel od klicatelja—da so gasilci že večkrat intervenirali, vendar niso mogli storiti ničesar, ker je bil potreben vodovodni inštalater—ocenil, da gre za komercialno storitev. Zato je klicatelja napotil na vodovodnega inštalaterja oziroma upravnika objekta.

Pri Poklicni gasilski enoti Celje so potrdili, da so gasilci že dvakrat posredovali na tem naslovu, vendar niso mogli učinkovito ukrepati, saj bi morali za rešitev težave zapreti vodo celotnemu stanovanjskemu bloku, kar pa je bilo nesprejemljivo. Stanovalci so bili takrat napoteni na upravnika objekta.

Upravnik je pojasnil, da se težava ponavlja že tri mesece, da gre za puščanje dve nadstropji višje, in da so zadevo že večkrat popravili. V stanovanju klicatelja oziroma njegovih staršev je bil viden madež na stropu, ki je posledica zamakanja.

Na podlagi opravljenih razgovorov z ostalimi prizadetimi je bilo ugotovljeno, da je dispečer ravnal v skladu s predpisi, natančneje s peto alinejo prvega odstavka 15. člena Pravilnika o obveščanju in poročanju v sistemu varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami. Navedbe, da je bil dispečer nesramen ali neprimeren, so bile označene kot pretirane in ne odražajo resnične narave pogovora. Dispečerji so obvezani k strokovni komunikaciji, in čeprav so neprijetne situacije včasih stresne, to ne pomeni, da so bili izrečeni kakršni koli žaljivi komentarji.

Regijski center za obveščanje poudarja, da je klic v sili na številko 112 namenjen situacijam, kjer je resno ogroženo življenje in blaginjo ljudi ter živali. Nenujni klici lahko povzročijo, da tisti, ki pomoč nujno potrebujejo, ne prejmejo pravočasne oskrbe s strani služb za zaščito, reševanje in pomoč.

V njihovem odzivu so poudarili, da bodo na netočne prispevke vedno odgovarjali neposredno in na podlagi dokazljivih dejstev. Sistem za zaščito in reševanje, še posebej klic v sili (112), je vzpostavljen z namenom zaščite ljudi, zato je ključno, da državljani zaupajo v njegovo delovanje. Širjenje nepreverjenih informacij ter senzacionalistični članki v takšnih zadevah po njihovem mnenju nimajo prostora. Varnost in reševanje ostajata njihovi prednostni nalogi, in v tej smeri bodo še naprej delovali z gasilci in drugimi reševalci.

Vesti.si je spletni portal, namenjen pregledu novic s poudarkom na lokalnem dogajanju. 

UREDNIŠTVO:
urednistvo@adriainfo.si

OGLAŠEVANJE:
oglasi@adriainfo.si

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.